km. rosnąco
|
Charakterystyczne punkty na szlaku
|
km. malejąco
|
0.0
|
start dworzec PKP, ulice: Dworcowa, 5 Stycznia, skrzyżowanie przy zakładach POL-MOT skręt w prawo, wjazd w drogę gruntową, za zakładem ZREMB prosto, drogą gruntową do Rudnik
|
32.0
|
5.5
|
Rudniki - wjazd w drogę asfaltową, za szkołą skręt w lewo przy figurze i prosto do skrzyżowania z asfaltową drogą powiatową w Krystianowie
|
26.5
|
9.0
|
Krystianowo – skrzyżowanie z drogą asfaltową i skręt w lewo do Michorzewa
|
23.0
|
12.0
|
w Michorzewie skręt na Trzciankę – drogą asfaltową
|
20.0
|
14.0
|
Trzcianka – prosto przez skrzyżowanie w drogę gruntową i dalej prosto
|
18.0
|
16.0
|
na skrzyżowaniu w prawo i dalej prosto
|
16.0
|
19.0
|
skrzyżowanie przy krzyżu w prawo do Bród (w lewo czarny łącznik do Wąsowa 9,5 km)
|
13.0
|
20.5
|
Brody- na skrzyżowaniu prosto, obok cmentarza w lewo, za cmentarzem znów w lewo, dalej cały czas prosto aż do Zgierzynki
|
11.5
|
25.0
|
Zgierzynka – skrzyżowanie – skręt w lewo w drogę gruntową, aż do drogi asfaltowej
|
7.0
|
28.0
|
Posadowo – za pałacem i stadniną skręt w prawo
|
4.0
|
30.0
|
wjazd do Lwówka
|
2.0
|
32.0
|
ulicami: E. Sczanieckiej, Żródlaną, Ratuszową, Rynek – koniec szlaku
|
0.0
|